HTML

Tikki receptgyűjteménye

Itt gyűjtögetem virtuálisan is kedvenc receptjeimet. Akad közötte saját találmány, vagy olyan, amit én, a saját kedvemre fordítottam angolról, illetve olyanok, amiket én is úgy találtam neten.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

 hozzávalók:

  • 1 csomag leveszöldség
  • 1 kiskanál reszelt vöröshagyma
  • 30 dkg csont
  • 1 ek. étolaj
  • 1 ek. liszt
  • 1 csipet pirospaprika
  • 10 dkg gomba
  • 20 dkg zöldborsó
  • 20 dkg zöldbab
  • 25 dkg karfiol
  • só, bors
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • babérlevél
  • 1-1 zöldpaprika, paradicsom
  • 1 leveskocka

Forró olajon kicsit megpirítjuk a leveszöldséget, meghintjük liszttel, néhány percig pirítjuk, majd megszórjuk pirospaprikával. Felengedjük 1,5 l vízzel, beletesszük a csontot. Belerakjuk a többi zöldséget és a leveskockát és 15 percig főzzük. Ekkor adjuk hozzá a gombát és a fűszereket. Az egészet puhára főzzük. Közben néha megkeverjük. Tálalás előtt meghintjük apróra vágott petrezselyemmel.

Címkék: leves gomba zöldség zöldbab borsó karfiol zöldségleves

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikkirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr801829652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása