HTML

Tikki receptgyűjteménye

Itt gyűjtögetem virtuálisan is kedvenc receptjeimet. Akad közötte saját találmány, vagy olyan, amit én, a saját kedvemre fordítottam angolról, illetve olyanok, amiket én is úgy találtam neten.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

 Hozzávalók:

  • 1 kg karfiol
  • 2 dl tejföl
  • 6 dkg vaj v. margarin
  • 1 tojássárgája

 

A karfiolt rózsáira szedve forró sós vízben puhára főzzük, majd leszűrjük. Egy tűzálló tálat kivajazunk, és a karfiolt úgy helyezzük el benne, hogy rózsái felfelé álljanak. A tojássárgájával elkeverjük a tejfölt, megsózzuk és a karfiolra öntjük. Vajdarabokkal megszórjuk és 10 percre forró sütőbe tesszük. Szép pirosra sütjük.

Címkék: könnyű tejföl karfiol egyszerű tejfölös karfiol

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tikkirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr271829692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása